Als jij niet voor je klant zorgt, dan doet je concurrent het wel.

Ken jij je klanten en weet je
wat ze willen? 

De manier waarop jij als bedrijf met je klanten omgaat, is van grote invloed op hun (koop)gedrag. Klanten zijn wat dat betreft net planten, hoe beter je ze verzorgt, hoe beter ze groeien. Hoe staan jouw klanten erbij? Zijn het weelderige struiken of verwaarloosde muurbloempjes die nodig in het zonnetje moeten worden gezet? Door blijvend te investeren in je klanten creëer je een gezonde voedingsbodem voor een langdurige en bloeiende relatie. 

Klantrelatiebeheer, of Customer Relationship Management (CRM), is in feite niets anders dan een oude boodschap in een nieuw jasje: de klant is koning. Maar de tijd dat alleen een glimlach en een adres volstonden, ligt ver achter ons. Dankzij internet hebben klanten meer informatie en keuzemogelijkheden dan ooit. Ze kunnen makkelijk switchen van het ene product of bedrijf naar het andere en hoeven daar vaak de deur niet eens voor uit. Ken jij je klanten en weet je wat ze willen?

Centrale gegevensopslag 

Een effectief CRM-systeem begint met een goed intern informatiebeheer en centrale opslag van klantgegevens. Met koppelingen naar bestaande toepassingen en programma´s, gebruikers, afdelingen en locaties. Bro-Motion ontwikkelt gebruiksvriendelijke CRM-software die altijd in de Cloud beschikbaar is. Ondernemingsbreed, van sales tot service. 

 

Meten is weten

De kracht van een goed relatiebeheer schuilt in de juiste aandacht op het juiste (contact)moment. Hoe meer je over je klanten weet, des te beter je ze kunt bedienen. Met de slimme en gebruiksvriendelijke CRM-applicaties van Bro-Motion heb je een strategische tool in handen die je medewerkers begrijpen, je klanten waarderen en je concurrenten vrezen. Ze brengen bestaande klanten in beeld en toekomstige in kaart, automatiseren terugkerende handelingen, sturen je reminders en houden je up to date over klanten, acties, werkprocessen en rapportages.

 

Een strategie

CRM is meer dan alleen goede software. Het is een onderdeel van een totaalstrategie die processen in kaart brengt en gebruikers, afdelingen, disciplines en boodschappen bij elkaar. Geen bedrijf is hetzelfde; product, visie, doelstellingen, werkwijze. Wat maakt jouw bedrijf uniek en welke klanten passen daar bij? Welke middelen zet je in om ze te bereiken? Bro-Motion brengt alle facetten in kaart en ontwerpt aan de hand daarvan een effectief CRM-systeem dat volledig is afgestemd op jouw specifieke bedrijfssituatie, wensen en behoeften. 

 

Laat jezelf zien

Marketing is de sleutel tot succes voor elk bedrijf. Een uitgekiende mix van online en offline activiteiten zijn het meest effectief. En een eenduidige boodschap en een goede vindbaarheid, van essentieel belang. Als onderdeel van CRM helpt Bro-Motion je graag bij het optimaal afstemmen van je online en offline marketingactiviteiten voor een maximaal resultaat. 

Waar sta jij?

Ben je benieuwd waar jouw onderneming staat op het gebied van klantgericht ondernemen? Weet je niet waar je moeten beginnen? Wij komen graag bij je langs voor een CRM-scan en helpen je op weg naar een effectief relatiebeheer waarvan je klanten gaan bloeien en je bedrijf gaat groeien.

Ja, ik wil starten met slimmer online werken.

Laat een bericht achter en wij nemen contact met je op.

Blijf up-to-date. Volg onze nieuwsberichten en ontwikkelingen via: