Optimaal relatiebeheer

Wij helpen bedrijven met optimaal relatiebeheer door middel van een heldere CRM-strategie en een effectief CRM-systeem. Zo stellen wij ook jou in staat een band op te bouwen met (potentiële) klanten én deze te verstevigen. De kracht van goed relatiebeheer schuilt in aandacht en contact op de juiste momenten. Dit alles draagt niet alleen bij aan klanttevredenheid en klantbehoud, maar ook aan het genereren van nieuwe klanten en een structurele omzetverhoging.

Doe alles wat je doet weloverwogen met een heldere CRM-strategie als basis. Het komt alle facetten – van sales tot service – ten goede.

Op basis van onze jarenlange ervaring met customer relationship management (CRM) is onze CRM-software ontstaan. Onze klanten begeleiden wij naar een efficiënte vorm van relatiebeheer en dat staat of valt met een heldere CRM-strategie. Samen nemen we de visie, doelstellingen en huidige situatie en processen van de organisatie onder de loep. Wat is de ‘Why’ van jouw bedrijf? Waarom doe je de dingen die je doet? Wij vinden het belangrijk om te weten waarom jouw organisatie bestaat. Heel vaak is dat duidelijk, maar veel vaker ook niet. Terwijl het hier gaat om de kern van het bedrijf: het bestaansrecht ervan. Alles wat je doet zou in het verlengde moeten liggen hiervan. Wanneer wij samen onderzoeken en/of omschrijven wat het ‘waarom’ van jouw bedrijf is, met alle drijfveren erachter, kunnen we een context schetsen. We stellen hierbij veel vragen, zoals: Waarom doe je wat je doet? Hoe doe je dat (proces)? En wat doe je dan precies (activiteiten)? Zo ontstaat er een bewustzijn. Over wat jij doet, wat jouw klanten zoeken en hoe je die twee het beste samen kunt brengen. Wanneer wij weten wat de drijfveren van de organisatie zijn, kunnen we met een gedegen strategie aan de slag. Want succesvol relatiebeheer bestaat bij gratie van een goede CRM-strategie!

Wij helpen je om de klant centraal te stellen, door klantinformatie weer centraal toegankelijk te maken met een efficiënt CRM-systeem.

Simpelweg helpt onze CRM-software bedrijven om de juiste klant de juiste aandacht te geven, op het juiste moment.

Als jij niet het hart van je klant verovert, dan doet je concurrent het wel! Een open deur? Misschien. Maar feit blijft dat veel organisaties voorbijgaan aan het belang van goed – consequent en consistent – relatiebeheer. Vooral wanneer je organisatie groeit is (gebruiksvriendelijke) CRM-software onontbeerlijk. Deze slimme software stuurt je bijvoorbeeld reminders en automatiseert terugkerende taken. Het scheelt je, kortom, een hoop hoofdbrekers en kleine ‘taken’, zodat jij en je team je kunnen focussen op andere zaken.

​Onze CRM-applicatie is een krachtige basis voor duurzame klantrelaties. Het biedt jou én je team elke dag weer een centraal overzicht van actuele klantinformatie, rapportages en toegang tot slimme en efficiënte workflows. Dit stelt je in staat om beter in te spelen op de behoeften van klanten, klantgerichter te opereren en zo jouw concurrentiepositie te verbeteren.

Blijf up-to-date. Volg onze nieuwsberichten en ontwikkelingen via: