Het is zomer.
De concurrentie
is op vakantie!

Gooi het vakantieroer om!

Wie loopt er deze maand op slippers? Wie ligt er aan het strand? Wie doet er niets, helemaal niets? Juist de concurrentie!  Ook op de momenten dat concurrenten niet fysiek op vakantie zijn, houden zij ‘op de zaak’ vakantie. Waarom? Zij gebruiken als excuus dat iedereen op vakantie is. Niemand is te bereiken.

De oorzaak van deze reactie is, dat de meeste verkopers met een matig onderhouden relatiebeheersysteem (CRM) werken en hun klanten nauwelijks kennen. Misschien denk jij: ‘Wij hebben ook zo’n CRM-systeem (Customer Relations Management). Een systeem dat mij niet helpt.’ Het niet kennen van klanten heeft te maken met het geven van aandacht. De vakantietijd is er een ideale periode voor. Geef deze zomer je klanten FILTY-aandacht. Stuur elke dag 10 tot 20 mensen een 1-op-1-bericht via de FILTY-media: Facebook. Instagram. LinkedIn. Twitter. YouTube.


Gooi het vakantieroer om en leg met het 15dagenZomerplan de basis voor een onvergetelijke vakantie in 2018. Begin met Dag 1.


Dag 1: Zet alle mensen met wie jij (bijna) zakendoet alfabetisch op rij.

Vermeld hoe zij zichzelf presenteren op Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter en YouTube. Vermeld hoe belangrijk deze mensen zakelijk voor jou zijn: Goud, Zilver, Brons of Blik?

Geïnteresserd in het vervolg?

Ik help je graag aan het 15dagenZomerplan. Stuur mij een email (gilbert@bromotion.nl) en je ontvangt van mij (zonder kosten) het aandachtsplan met 15 tips om klanten te winnen, te behouden en te laten groeien deze zomer.

Ja, ik wil starten met slimmer online werken.

Laat een bericht achter en wij nemen contact met je op.

Blijf up-to-date. Volg onze nieuwsberichten en ontwikkelingen via: